SonyEricsson W350

Specyfikacja techniczna
Producent:SonyEricsson
Model:W350
Data wprowadzenia:2008-05-01
Wymiary:104 x 43 x 10 mm, 80g
Rodzaj obudowy:clamshell
Klawiatura:
Pełna klawiatura:
Ekran dotykowy:
System operacyjny:Własny
Ekran
Rozdzielczość ekranu:128x160 pikseli
Ilość kolorów:256000
Drugi ekran:
Komunikacja
Obsługiwane sieci:GSM-900
GSM-1800
GSM-1900
Przeglądarka WAP:
Przeglądarka HTML/XHTML:
GPRS:
EDGE:
Push To Talk:
Bluetooth:
Podczerwień:
Kabel:
WIFI:
Klient e-mail:
Wideorozmowa:
Dyktafon:
Odbiornik GPS:
Pamięć
Pamięć wewnętrzna:14 MB
Karty pamięci:
Rodzaj kart pamięci:Memory Stick Micro
Twardy Dysk:
Pojemność twardego dysku:
Aparat (kamera)
Ilość aparatów:1
Rozdzielczość aparatu:1280x1024 pikseli
Nagrywanie filmów:
Rozdzielczość filmów:
Lampa błyskowa:
Multimedia
Streaming video:
Player Mp3:
Dzwonki polifoniczne:
Gry:
Radio FM:
Aplikacje Java:
Bateria
Rodzaj baterii:Li-Ion
Pojemność baterii:Brak Danych
Maks. czas czuwania:300 godz.
Maks. czas rozmów:420 min.

Galeria
kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć




Ocena użytkowników:
Twoja ocena:
Wykonanie:4.16
Obsługa:4.44
Wygląd:4.56
Wytrzymałość:3.62
Bateria:3.79
Ekran:3.85
Funkcje:3.93
Cena/możliwości:3.84
Ogólnie:4.21
Średnia ocen:4.02

Użytkownicy telefonu SonyEricsson W350:

Aby zobaczyć listę użytkowników i mieć możliwość skontaktowania się
z wybranym użytkownikiem, musisz się zarejestrować.


Komentarze:


Ostatnich 30 komentarzy:

Zobacz wszystkie komentarze
(wszystkich komentarzy: 48)

2009-03-28 22:37

Mam ten telefon dopiero 2 dni ale bardzo mi sie podoba brakuje mi tu tylko lepszego aparatu i lampy błyskowej takto telefon zajefajny;)

2009-04-06 09:15

Super telefon :) zanim go kupiłam wiedziałam,że mi się podoba :D polecam naprawde..:))


2009-04-19 19:58

supertelefon dla osob lubiacych muzyke:D

2009-04-23 17:58

Mam taki telefon fajowy tylko filmow nie mozna nagrywac :( ale tak to nie nazekam

2009-04-23 17:59

trzema uwazac na klapke

2009-04-23 18:36

kto moze w tym telefonie nagrywac filmy?

2009-04-25 09:02

rowniez mam taki czarno-pomaranczowy. narazie nie moge narzekac wszystko jest w porzadku,ogolnie oceniam ze to bardziej kobiecy telefonik;)

2009-05-02 22:13

Suber telefo nie zgadzam ie ze tobardzie kubiecy telefon ten telefon jest dla ludzi z klasa xD

2009-05-02 22:14

siwa 1 w tym telefonie nie ma kamery to jest jego najwieksza wada ale cos za cos :) xD

2009-05-05 10:19

latwy w opsludze i wygodnu doskonaly telefon dla kobiety


B.
2009-06-07 21:34

Od jakiegoś czasu mam ten telefon. Ogólnie jestem b. zadowolona. Przeszkadza mi tylko jedna rzecz... Lubię słuchać muzyki wieczorem. Często jednak zasypiam. Telefon mi się wtedy rozładowuje i nie włącza mi się rano budzik do szkoły. Jak mam ustawić, żeby przy wyłączonym telefonie dzwonił mi budzik? Da się tak? Proszę odpiszcie mi na maila: becia9@buziaczek.pl.


2009-06-08 21:27

ja ma model w350i i jestem bardzo zadowolaona, kupiłam go niedawno i jestem pewna ze dokonałam dobrego wyboru, aparat spoko, karta pamięci, odwarzacz mp3 jedyny jego minus to brak kamery:(

2009-06-09 16:01

telefon bardzo fajny polecam



xxxxxx
2009-07-16 18:02

posiadam taki telefon i ogolnie nie jest zly glosno gra ale ta klapka zaczyna byc wkurzajaca



FaNaTyCy WiDzEwA
2009-08-06 10:25

Kamerke mozna miec tylko do komisu trzeba isc zeby zabespieczenia zdjeli :P
>>>>>>POZDRO


WIOLKA
2009-08-24 11:22

SUPER TEL NAPRAWDĘ POLECAM MAŁY ZGRABNY TYPOWO KOBIECY JAK KTOŚ NAPISAŁ MAM GO GDZIEŚ JUZ TAK OKOŁO TYDZIEŃ WCALE TA KLAPKA NIE JEST TAKA STRASZNA JEST SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!!


2009-09-04 10:51

Telefon mam już pół roku i jestem nim oczarowana. Nowoczesny design, wszystkie wypasione funkcje. Bateria trzyma bardzo długo. Extra jakość dźwięku.

2009-10-19 21:15

Mam telefonik od 2 miesięcy i jest super. Na początku bałem sie o klapke ale ona naprwde jest wytrzymała. NAPRAWDE POLECAM!!!!


2009-11-12 13:35

Miałem ten telefon i jestem z niego bardzo zadowolony. Oczywiście jego największym minusem był brak kamery, ale w końcu to telefon muzyczny, więc tu się to nie liczy. Jednak, słyszałem, że kamera jest, lecz zablokowana :( Niestety nie wiem, jak ją odblokować, bo jeszcze mam go na gwarancji, więc nie chcę ingerować w oprogramowanie... Po za tym wszystko chodzi świetnie. Muzyka ma czyste dźwięki, bez żadnych zakłóceń xD Szkoda, że nie mogłem ustawić w nim własnoręcznie EQUARIZELA, bo trochę podkręciłbym basy i średnią tonację xD Bateria długo wytrzymuje (przy 3 godzinnym słuchaniu muzyki na głośniczku telefon wytrzymywał mi do 2-3 dni :) ) Tak więc polecam ten telefon zwłaszcza tym, którzy lubię mieć przy sobie muzykę ;]


2009-11-20 15:04

mam taki telefonik tylko różowy:))) jest bardzo zgrabny i delikatny:) jestem bardzo z niego zadowolona nawet nie przeszkadza mi ze nie ma video kamery.Nie zamienilabym go na zaden inny:) pozdrawiam i POLECAM!!!


2009-12-28 09:30

Mam ten telefon 6 miesięcy i jest wspaniały myślałem że kapka się urwie ale jset wytrzymała. BARDZO BARDZO POLECAM ! ! ! !



Wizard
2010-01-04 12:35

Ja kupiłem go wAngli i dokupiłem do
nie go głosniczki z pięcioma wejsciami na inne telefony...
Jeden zestaw mam do sprzedania.
przemek.adamczyk88@interia.pl

2010-01-17 14:54

Korzystam z telefonu 7 miesiąc. Kupowałam go bardziej ze względu na wygląd niż parametry i właściwości, dlatego wygląd zewnętrzny bez zarzutu. Wytrzymały na upadki, zaliczył ich co najmniej 10 z wys. ok.1,10m, w tym zdarzały się z otwartą klapką. Zdjęcia, które można nim zrobić są dobrej jakości. Muzycznie sprawdził się jako zastępstwo za radio samochodowe. Jak dla mnie ma nieco za mały wyświetlacz. Szkoda, że tak mało można przegadać na jednej pełnej baterii.



asiaaaa;)))
2010-03-16 11:11

telefonik jest super, jestem bardzo z niego zadowolona... jedna wada to taka że kamery nie ma ale słyszałam że można ją odblokować...a klapka też jest wytrzymała.


2010-03-18 11:38

mam ten telefon tylko że czarno pomarańczowy.jego wady sa takie: nie ma kamery,mi sie bardzo czesto wyłącza a mam go od 8 miesięcy, słaby aparat i bardzo słab bateria(u mnie trzyma 7 godzin).


2010-03-19 06:23

Telefon jest świetny. Sprawuje się wszystko co powinno.
Jest super szczególnie do odtwarzania muzyki. Polecam go wszystkim :)


hacky
2010-06-08 14:11

jak zrobić rzeby jak sie klapke zamyka odtwarzacza nie było?



ewcia
2010-07-13 18:20

tez mam ten telefon już rok. jest naprawdę fajny tylko problem w tym, ze klapka mi sie urwała już trzeci raz. przyklejałam ja ale teraz już za bardzo odstaje i boje sie, ze znów się urwie. wie ktoś możne czy można ja dokupić?? jak tak to bardzo bym prosiła o pomoc: ewcia123123@onet.eu
z góry dziękuje:D




Dodaj komentarz:


Treść komentarza*:


rodzaj komentarza:
Twój podpis*:

Twój e-mail:

przepisz wyraz z obrazka obok*

*) - pola wymagane


(c) 2006-2011 TopMobile.pl Baza telefonów Forum Kontakt
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności.