Motorola RAZR V3i

Specyfikacja techniczna
Producent:Motorola
Model:RAZR V3i
Data wprowadzenia:2005-01-01
Wymiary:98 x 53 x 14 mm, 95g
Rodzaj obudowy:clamshell
Klawiatura:
Pełna klawiatura:
Ekran dotykowy:
System operacyjny:Własny
Ekran
Rozdzielczość ekranu:176x220 pikseli
Ilość kolorów:262144
Drugi ekran:
Drugi ekran -Rozdzielczość:96x80 pikseli
Drugi ekran -Ilość kolorów:65536
Komunikacja
Obsługiwane sieci:GSM-850
GSM-900
GSM-1800
GSM-1900
Przeglądarka WAP:
Przeglądarka HTML/XHTML:
GPRS:
EDGE:
Push To Talk:
Bluetooth:
Podczerwień:
Kabel:
WIFI:
Klient e-mail:
Wideorozmowa:
Dyktafon:
Odbiornik GPS:
Pamięć
Pamięć wewnętrzna:10 MB
Karty pamięci:
Rodzaj kart pamięci:miniSD
Twardy Dysk:
Pojemność twardego dysku:
Aparat (kamera)
Ilość aparatów:1
Rozdzielczość aparatu:1280x960 pikseli
Nagrywanie filmów:
Rozdzielczość filmów:
Lampa błyskowa:
Multimedia
Streaming video:
Player Mp3:
Dzwonki polifoniczne:
Gry:
Radio FM:
Aplikacje Java:
Bateria
Rodzaj baterii:Li-Ion
Pojemność baterii:Brak Danych
Maks. czas czuwania:290 godz.
Maks. czas rozmów:420 min.

Galeria
kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć




Ocena użytkowników:
Twoja ocena:
Wykonanie:4.25
Obsługa:3.41
Wygląd:4.09
Wytrzymałość:3.18
Bateria:3
Ekran:3.84
Funkcje:3.16
Cena/możliwości:3.17
Ogólnie:3.16
Średnia ocen:3.51

Użytkownicy telefonu Motorola RAZR V3i:

Aby zobaczyć listę użytkowników i mieć możliwość skontaktowania się
z wybranym użytkownikiem, musisz się zarejestrować.


Komentarze:


2008-01-09 15:58

,a, ten telefonik i jest suuper tylkonie wiem jak mozna troche bajerów do niego wgrac i usunac pliki ktore tam ju zbyly


2008-01-20 23:03

ten telefon bardzo fajnie wygląda ale jesli chodzi o to co jest w środku to nic szczególnego w nim sie nie znajdzie

2008-01-20 23:05

a i warto dodać ze jest prosty w obsludze ;)

2008-02-10 17:03

Nie lubie tego telefonu posiadalem go przez jakies 5 miesiecy z czego okolo 4 byl w serwisie czesto sie psul a oza tym ma strasznie malo pamieci:/


2008-03-21 20:30

mam juz 2 lata i jest ok! działa bez problemow tylko pamieci malo:)


2008-03-23 14:12

mój brat ma takiego fona ;]... wegług mnie jest bardzo syciasny ;D


2008-03-24 18:14

bardzo mi sie podoba

2008-04-16 17:54

mam go od 2 tygodni jest ok.plusyto duży wyswietlacz i karta pamięci


2008-04-22 19:56

to mój poprzedni telefon szkoda się było rozstawać

2008-06-13 16:33

to mój poprzedni telefon szkoda się było rozstawać

2008-06-13 16:33


mam go od 2 tygodni jest ok.plusyto duży wyswietlacz i karta pamię

2008-08-05 20:33

mialam i jedno szczescie juz nie mam. Psuł sie i mialam trudności ze sprzedaniem. nie polecam.

2008-10-08 19:06

telefon jest fajny, choc po rozlozeniu calkiem spory...

2008-10-13 11:34

Bardzo fajny telefonik.. ma zaletę że jest z klapką więc nie ma możliwości wybierania niekotrolowanych połączeń.. poza tym prosty w obsłudze... trwała obudowa.. mam go już ponad dwa lata i odpukać.. jeszcze nie było z nim żadnych problemów...


2008-12-06 13:49

fajny telefon tylko głośnik troche słaby

2008-12-15 19:15

moja mam ma taki łady


2008-12-29 21:40

no ta fura to cacko ale ja miałem v3i dolce&gabbana której tu niema no i co mam napisać

2008-12-29 21:42

a tak pozatym to się ta fura rozleciała a kosztowała 210 funciaków to nie mała suma

2009-01-17 15:13

ten telefon jest do kitu bateria cienka i on sam tez jest cienki

2009-02-17 22:39

Telefonik mam od 2 lat i jestem bardzo zadowolona, chociaż rzeczywiście większa pamięć by się przydała. Nie zepsuł mi się ani razu, bo to kwestia dbania o telefon.

2009-03-29 18:33

robi fajne zdjecia

2009-03-29 18:34

jest prosty w obsudze

2009-03-31 23:35

Witam. Miałem ten telefonik, ogólnie jest fantastyczny, ale ma dwie zasadnicze wady: rozdzielczość jego matrycy-niby 2 megapiksele to totalna bujda! i druga wada-jak padnie wam bateria to niech wam bozia dopomoże dokupić do niego długo trzymającą baterię. Pozdrawiam

2009-04-15 12:04

Miałem ten telefonik służył mi naprawdę dobrze nie mogę powiedzieć nic złego. Wytrzymał nawet kilka poważnych upadków.

2009-04-29 13:19

fajny fonik ale dosyc czesto zdarzalo i sie ze nie chcial mi odwarzac piosenek.... wyswietlal sie komunikat "format pliku niedostepny".... v8 juz tego problemu nie miala.....

2009-05-19 16:57

to jest padło jakich mało


kinga
2009-05-27 19:25

świtny jest ten telefon. miałam go przez jakiś rok i nie było z nim żadnego problemu


2009-06-03 19:31

fajny fonik chociaz jak teraz widze emerytow z takimi foniami to nie wiem czy plakac czy sie smiac:P




Dodaj komentarz:


Treść komentarza*:


rodzaj komentarza:
Twój podpis*:

Twój e-mail:

przepisz wyraz z obrazka obok*

*) - pola wymagane


(c) 2006-2011 TopMobile.pl Baza telefonów Forum Kontakt
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności.