Apple iPhone 3G

Specyfikacja techniczna
Producent:Apple
Model:iPhone 3G
Data wprowadzenia:2008-06-01
Wymiary:116 x 62 x 12 mm, 133g
Rodzaj obudowy:PDA
Klawiatura:
Pełna klawiatura:
Ekran dotykowy:
System operacyjny:iOS
Ekran
Rozdzielczość ekranu:320x480 pikseli
Ilość kolorów:16 mln.
Drugi ekran:
Komunikacja
Obsługiwane sieci:GSM-850
GSM-900
GSM-1800
GSM-1900
Przeglądarka WAP:
Przeglądarka HTML/XHTML:
GPRS:
EDGE:
Push To Talk:
Bluetooth:
Podczerwień:
Kabel:
WIFI:
Klient e-mail:
Wideorozmowa:
Dyktafon:
Odbiornik GPS:
Pamięć
Pamięć wewnętrzna:8 GB
Karty pamięci:
Rodzaj kart pamięci:
Twardy Dysk:
Pojemność twardego dysku:
Aparat (kamera)
Ilość aparatów:1
Rozdzielczość aparatu:1600x1200 pikseli
Nagrywanie filmów:
Rozdzielczość filmów:
Lampa błyskowa:
Multimedia
Streaming video:
Player Mp3:
Dzwonki polifoniczne:
Gry:
Radio FM:
Aplikacje Java:
Bateria
Rodzaj baterii:Li-Ion
Pojemność baterii:Brak Danych
Maks. czas czuwania:300 godz.
Maks. czas rozmów:240 min.

Galeria
kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć




Ocena użytkowników:
Twoja ocena:
Wykonanie:4.38
Obsługa:4.2
Wygląd:4.23
Wytrzymałość:3.93
Bateria:3.71
Ekran:4.32
Funkcje:4.07
Cena/możliwości:3.73
Ogólnie:4.19
Średnia ocen:4.07

Użytkownicy telefonu Apple iPhone 3G:

Aby zobaczyć listę użytkowników i mieć możliwość skontaktowania się
z wybranym użytkownikiem, musisz się zarejestrować.


Komentarze:


Ostatnich 30 komentarzy:

Zobacz wszystkie komentarze
(wszystkich komentarzy: 75)

2009-03-07 17:14

fajny, ale jak dla mnie za duży ;P

2009-03-09 15:27

Fajne funkcje i zabawa ale nie wiem czy bardzo bym go chciał...

2009-03-19 00:18

kicha totalna rozmiarów cegły

2009-03-19 15:53

ja mam i nie narzekam

2009-03-19 15:59

w specyfikacji iphona 3G jest zaznaczone nagrywanie filmów.ale to chyba błąd bo w moim iphonie 3G nie ma tej funkcji a szkoda.

2009-03-21 19:34

telefon ,udany duży wyświetlacz i wiele dodatkowych programów.

2009-03-24 17:59

zaje fajny chyb go kupie


2009-03-24 20:58

ma go moja sistra więc często się nim bawiłem. podoba się przez pierwszych kilkanaście dni, potem się nudzi. jako zabawka super, jako telefon lepszy już jest jakis dobry SE czy LG

2009-04-11 13:01

fajny,polecam moja matka ma.

2009-04-15 22:27

Znajomy ma, fajnie przegląda się tam zdjęcia, ale nie wiem jak wygląda to w pracy. Bo ogólnie jest sporych rozmiarów i nieco waży.

2009-04-22 11:51

Bardzo dużo jest fajnych aplikacji. Pozazdrościć posiadaczom.


haker
2009-04-22 17:15

iphony szypko się rozwalają

2009-05-01 13:12

Bardzo mi się podoba ale czy on się często psuje?

2009-07-13 20:03

Taki telefon ma mój brat. Jest bardzo mobilny. Filmy i fotki mają super rozdzielczść. Gry i ich grafika to prawie jakość PSP. Jedynym minusem w tak nowoczesnym i nie tanim telefonie jest problem z wgraniem nawigacji. Mimo to POLECAM.


2009-07-14 15:37

nawigacja to nie problem ..zawsze mozna cos wgrac ibedzie działało . zalezy duzo od obszaru w którym sie mieszka ...nie zawsze satelity stoja po naszej stronie


2009-07-14 20:31

poczatek nowej ery. wzór dla innych telefonow


2009-07-21 00:49

Tych, którzy nie są do iPhona przekonani i tak nie przekonam, a tych, którzy są nim zachwyceni, nie zrazi żadna krytyka. Tyle ile jest ludzi, tyle bedzie komentarzy na temat tego telefonu. Ja uwazam, ze jest godny swojej uwagi.



FElo
2009-10-27 14:28

Ja mam iphone 3g i jestem zadowolony ale po dodatkowym opragromowaniu bo taki bez tego jet do kitu a co mnie najbardziej zawiodlo to ze nie mozna ustawic wlasnego dzwonka mp3 tylko trza go zakupic w itunes

2009-12-26 20:41

mój tata ma ten telefon ale 16-sto gigowego i mi się podoba


2010-01-11 12:59

Powiem ze ten telefon bardzo pozytywnie mnie zaskoczył :) myślałem ze to telefon jak każdy inny dotykowy,,, ale nie zdziwiłem się ponieważ jest bardzo ładny a co do funkcjonalności to idealny. Wyświetlacz reaguje bardzo szybko na dotyk, aparat choć tylko 3 megapikselowy ale robi zdjecia naprawę dobrej jakości :) polecam



lolopo
2010-01-31 19:30

telefonik zajefajny polecam mam 3g i jest super


2010-02-12 19:43

można pomarzyć o takim iphonie, jest świetny od dłuższego czasu myślę żeby sobie taki kupić

2010-03-03 16:32

nasza pani ma takiego zajefajny

2010-05-31 19:32

telefonik bardzo fajny, szczególnie dla kogoś kto lubi muzykę i surfowanie po internecie.



kamila
2010-10-08 11:15

polecam bardzo mam ten telefon i mi sie bardzo podoba



Fioppy
2010-12-27 13:43

Niech mi ktoś powie jak wygląda płacenie za aplikacje i gry z AppStore? Ja chętnie zapłacę ale jak to się robi? Trzeba płacić oddzielnie czy z konta zabiorą?


2011-08-09 21:04

ten telefon bardzo mi się podoba

2013-12-01 15:38

Ja może powiem tak że mam iphone 3GS telefon rewelacja i to nie prawdA .Bardzo polecam ten sprzęt bo jest rewelacją zresztą jak i wszystkie jabłka więc podsumowując bierzcie i korzystajcie z tego wszyscy:)) xD



Dodaj komentarz:


Treść komentarza*:


rodzaj komentarza:
Twój podpis*:

Twój e-mail:

przepisz wyraz z obrazka obok*

*) - pola wymagane


(c) 2006-2011 TopMobile.pl Baza telefonów Forum Kontakt
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności.