Recenzja telefonu Motorola Gleam

Wstęp

Telefon mam od jakiś 2 tygodni - jest to moj 4 telefon z kolei lecz pierwszy z serii Motorolek -wczesniej miałam simensa a potem dwie nokie i obecnie Motorole Gleam.

Wygląd

Wizualnie telefon prezentuje sie nieźle - Po otworzeniu klapki wyławia się spory telefon - duzy ładny wyrazisty wyswietlacz- wygodne przyciski- swietnie sie rozmawia.

Książka telefoniczna / wiadomości

ksiązka telefoniczna duza. Łatwo wysyła sie wiadomosci- za duzo jednak mozliwosci co do wyboru czcionek - meczy to bardzo i czasami wkurza zanim znajdzie sie własciwą.

Komunikacja

Komunikacja dobra.

Obsługa

Klawiatura fajna - menu przejrzyste - szybko działa -

Ekran

Ekran duzy i przejrzysty

Multimedia

Możliwość zapisania wiadomosci , plików, zdjęć - wszelkich danych na karcie- radio swietnie odbiera, dzwięk swietny

Aparat Foto

Aparat jak na telefon moze być. Od leszych zdjęć jest do tego specjalny aparat a na uwiecznienie jakiegoś ciekawego obrazu to ten w telefonie wystarczy

Rozrywka

Gry zrzucone na telefon i wszelkie inne aplikacje typu gg działają bez zarzutu

Biznes

Nie znalazłam notatnika gdzie mozna coś sobie zapisywać - wprawdzie można sobie coś zapisać ale liczyłam na bardziej rozbudowaną pojemność robienia notatek - a do 100 znaków to raczej niewiele da się zapisać - jak dla mnie to troche mało. I dodatkowo zawiłe jest zapisywanie zmian w notatkach- tak jakby nie można było prościej wpisać w zakładkę ZAPISZ zamiast GOTOWE - i aby zapisać trzeba potwierdzić drugi raz że GOTOWE i po raz kolejny potwierdzić komunikat CZY ZAPISAĆ WPROWADZONE ZMIANY .. i wybrać albo TAK (to zapisze się ) albo NIE ... i zmiany wprowadzone nie zapiszą się mimo iż wczesniej aż 2 razy potwierdziło się kliknięciem że GOTOWE- jak dla mnie poplatanie z pomyleniem - ale coż nie da sie tego zmienić

Bateria

Bateria jak narazie wytrzymuje około tygodnia. Jeszcze jej do końca nie przetestowałam ale trzyma się nieźle

Zawartość zestawu

W zestawie jest bateria słuchawki instrukcja i karta gwarancyjna oraz ładowarka - czyli chyba standard

Inne

Denerwujące jest to że nie można w żaden sposób usunąć zegara i daty który wyświetka się centralnie na pół ekrany zasłaniając najfajniejszy widok tapety. To po co w sumie zmieniać tapete na jakąkolwiek skoro jej nie widać - rozwiązanie bez sensu.

Podsumowanie

Nie wiem jak wypada cenowo motorolka - bo ja dostałam ją w ramach przedłużenia umowy w T-Mobile za 1 zł
W kazdym razie ja jestem zakochana w "KLAPKACH" a jak ktoś lubi "KLAPKI" to z pewnością motorolka gleam przypadnie mu do gustu mimo swoich niedociągnięć. Może ktoś tak jak ja był przywiązany do innej marki telefonu - ja do Nokii - wiec dla mnie Motorolka jest nowością i trochę musze sie przyzwyczaić do niej ale mimo wszystko podoba mi się. Moze za długo miałam Nokie - do 6131 tak się przywiązałam i tak mi pasowała że męczyłam ją az ponad 6 lat nie zamieniając na żaden inny telefon- az w końcu moja poczciwa Nokia 6131 trochę już przeszła ze mną upadków porysowań rzucań o sciane jak byłam wkurzona - robiła nawet jako zabawka dla kota - i mimo to - DZIAŁAŁA - stwierdzam że to istny TERMINATOR wśród telefonów. A że czas przyszedł na przedłuzenie umowy to i w końcu na zmiany ... i pojawiła się ONA .. :) MOTOROLKA GLEAM :)))) Mam nadziej że bedzie mi słuzyła tak jak poczciwa Nokia :)

Motorola Gleam - recenzja

Data dodania: 2011-07-20

Data edycji: 0000-00-00

Autor recenzji: chwilka

Ocena recenzji: brak ocen

Oceń recenzję (1-6):


»» Dane techniczne telefonu Motorola Gleam
»» Inne recenzje telefonu Motorola Gleam
»» Najnowsze recenzje telefonów



Komentarze:


Brak komentarzy...


Dodaj komentarz:


Treść komentarza*:


Twój podpis*:

Twój e-mail:

przepisz wyraz z obrazka obok*

*) - pola wymagane




(c) 2006-2011 TopMobile.pl Baza telefonów Forum Kontakt
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności.